Ajuts per participar a les V JORNADES DOCTORALS DEL G-9 a Palma de Mallorca.

Jornades G9

Resolució dels ajuts per participar a les V Jornades Doctorals del G-9 (12/12/2016)

Ajuts per participar a les V JORNADES DOCTORALS DEL G-9 a Palma de Mallorca. De dia 8 fins a dia 10 de febrer de 2017.

La UIB ofereix ajuts per a 10 estudiants de doctorat de la UIB, dues per cada una de les 5 branques de coneixement (Arts i Humanitats, Ciències, Ciències de la Salut, Ciències Socials i Jurídiques, Enginyeria i Arquitectura).

La quantia de cada ajut és d'un màxim de 100 euros i està destinat al pagament de les despeses de desplaçament d'estudiants de doctorat de la UIB residents a les Illes Balears que participin a les V Jornades Doctorals del G-9.

La convocatòria es mantindrà oberta des del dia de la seva publicació fins al 6 de desembre de 2016 (inclòs).