Doctorals Transfronterers 2015

9th - 13th November 2015,
DOMAINE DU MAS BLANC-ALÉNYA
Perpinyà (França)
"JOB OPPORTUNITIES FOR PhD GRADUATES"

Documentació de la convocatòria

Presentació

Tots els estudiants de doctorat, sigui el que sigui la seva disciplina, han de reflexionar sobre el seu futur una vegada acabada la seva tesi. Per això, és necessari que s'obtingui amb antelació la preparació adequada per demostrar les seves habilitats com a professional, de cara a la seva incorporació al mercat de treball, o bé per engegar un negoci propi.

L'esdeveniment anual, "Doctorals Transfronterers", és una magnífica oportunitat per aconseguir-ho, mitjançant l'assistència i participació en els seminaris destinats a tal fi. Aquestes jornades permeten ampliar els horitzons de futur i considerar que els estudis de doctorat no només tenen sortida exclusivament en el sector públic, sinó que també serveixen per a la creació d'empreses privades o en la creació d'una empresa pròpia. Durant aquesta setmana, els participants tindran l'oportunitat d'aprendre com preparar una entrevista de treball i com crear un bon perfil professional a les xarxes socials; per això es reuniran amb directius de departaments de recursos humans d'empreses, per aconseguir els coneixements bàsics per establir un negoci.

Aquest any, 2015, organitza l'esdeveniment la Universitat de Perpinyà, en cooperació amb les Universitats de Girona, Illes Balears, Montpeller i la COMUE Llenguadoc-Roussillon. L'esdeveniment es realitzarà durant la setmana del 9 al 13 de novembre de 2015.

La convocatòria es mantindrà oberta des del dia de la seva publicació fins al 25 de setembre de 2015 inclòs.