Doctorat en Tecnologia Educativa (TTED): 2016-17

Data de l'Acord de Consell de Ministres : 26/12/2014
BOE : Núm. 25 - 29/01/2015 - resolució 741
Codi RUCT de l'estudi : 5600466

La comissió acadèmica del programa de doctorat assignarà un tutor per al sol·licitant (un cop sigui admès). El tutor serà un doctor amb experiència investigadora acreditada i que participa en el programa de doctorat. Dins dels sis mesos a partir de la primera inscripció, la comissió acadèmica del doctorat assignarà a cada estudiant un director de tesi, que pot o no ser el mateix que el tutor.

Coordinador  Jesús Salinas Ibáñez
Secretària   Adolfina Pérez i Garcias
Professora   Mª Paz Prendes Espinosa
Professor   Xavier Caerra Farrán
Professora   Mercè Gisbert Cervera

Si voleu ajudar-nos a millorar, teniu un comentari,consulta o suggeriment el podeu fer mitjançant el nostre formulari de contacte de l'Escola de Doctorat.