Jornades G9

Ajuts de viatges per a participar a les VIII Jornades Doctorals G-9 i III Jornada de Divulgació G-9 - Universitat de Saragossa. Dies 11, 12 i 13 de març de 2020.

La UIB ofereix ajuts per a 10 estudiants de doctorat de la UIB, dues per cada una de les 5 branques de coneixement (Arts i Humanitats, Ciències, Ciències de la Salut, Ciències Socials i Jurídiques, Enginyeria i Arquitectura).

La convocatòria es mantindrà oberta des del dia de la seva publicació fins al 20 de febrer de 2020 (inclòs).

Publicada la resolució de dia 21 de febrer:

• Resolució. Modificació de la relació de suplents de la branca de Ciències, un cop detectat un error a la baremació.
  • Annex 2 (acceptació)
  • Annex 3 (inscripció)