Beques Càtedra de la Mar Iberostar

La Càtedra de la Mar Iberostar creà d'una sèrie d'ajuts dirigits a joves investigadors/es en els camps relacionats amb la recerca, la conservació i la gestió del medi marí, i en el marc de les tres línies d'acció d'"Ona de Canvi", que són la salut costanera, el consum responsable de peix, i l'impacte del plàstic d'un sol ús en aquest mitjà.

En el marc d'aquest ajuts, es convoques dues beques adreçades a l'alumnat de doctorat i a doctors/es:

1. Beques de doctorat: tres beques de 4.000 euros destinades a estudiants de doctorat per a la realització d’estades de mobilitat en centres de recerca per al desenvolupament d’un projecte. Per poder participar han de ser estudiants de segon any o posterior de la UIB.
  2. Beques projectes de recerca: tres beques de 10.000 euros adreçades a doctors i doctores per al desenvolupament de projectes de recerca. Per poder participar-hi estar en possessió del títol de doctor/a i haver defensat la tesi doctoral entre el cursos acadèmics 2011-12 i 2017-18.

La data límit per presentar candidatures és el 6 de juny a les 14 hores.

Les bases de la convocatòria i el formulari d’inscripció es pot consultar a aquesta pàgina web.