Ajuts CEP-EDUIB-Santander per fer estades de mobilitat d'estudis de postgrau oficials de la UIB

Ajuts - Estades 2022

Resolució DEFINITIVA publicada (dia 01/06/2023 i dia 09/06/2023)

Presentació

La Universitat de les Illes Balears (UIB), a través del Centre d’Estudis de Postgrau (CEP) i l’Escola de Doctorat (EDUIB), amb el patrocini de Santander Universidades, convoca aquests ajuts per donar suport a la formació i mobilitat dels estudiants de postgrau oficial de la UIB. Així, l’objectiu d’aquesta convocatòria és concedir ajuts per impulsar i fomentar la mobilitat dels estudiants de màster i doctorat oficials de la UIB. Per als alumnes de màster, aquests ajuts estaran destinats a fer estades de recerca en universitats i centres d’investigació de fora de les Illes Balears en el marc del Treball de Fi de Màster (TFM), o de pràctiques curriculars en institucions de fora de les Illes Balears en el marc de l’assignatura Pràctiques Externes (PE). Per als alumnes de doctorat, aquests ajuts estaran destinats a estades per facilitar la Menció Internacional. En aquest cas, l'estada s'ha de fer fora d'Espanya. Els estudiants que no resideixin a Espanya han de fer l’estada fora d’Espanya i fora del seu país de residència.

Les estades hauran de començar abans del 30 de setembre i acabar abans del 31 de desembre de 2023.

Bases de la convocatòria

Sol·licituds

Els sol·licitants han d'accedir a la pàgina de beques de Santander Universidades (http://app.becas-santander.com/program/becas-santander-ajuts-cep-eduib-santander-estades-mobilitat-2022-23), adjuntar-hi tota la documentació requerida i formalitzar la sol·licitud.

Termini

El termini per presentar sol·licituds comença l'endemà de la publicació de la convocatòria i acaba el dia 17 d'abril de 2023 a les 23.59 hores, hora peninsular espanyola (UTC+2).

Resolució

Aquesta convocatòria es resoldrà mitjançant la resolució del Rector, que es publicarà a la pàgina web del CEP.

Les persones seleccionades rebran una notificació personal a l'adreça de correu electrònic que figuri a la sol·licitud.

Resolució DEFINITIVA publicada el 01/06/2023

Resolució extraordinaria per renúncia publicada el 09/06/2023

Document d'acceptació dels ajuts

Publicació de la convocatòria