Ajuts CEP/EDUIB-Santander per a l'assistència a congressos per a la difusió dels treballs de fi de màster i de tesis doctorals d'estudis oficials de postgrau

Ayudas congresos TFM

Correcció de la resolució DEFINITIVA publicada (28/07/2023)

Presentació

La Universitat de les Illes Balears (UIB), a través del Centre d’Estudis de Postgrau(CEP) i l’Escola de Doctorat (EDUIB), amb el patrocini de Santander Universidades, convoca aquests ajuts per donar suport a la formació dels estudiants de màster i doctorat oficials de la UIB. Amb aquests ajuts es vol possibilitar la difusió dels millors treballs de fi de màster (TFM) i els millors resultats de tesis doctorals mitjançant la presentació dels seus resultats a congressos, preferentment de caràcter internacional.

S’acorda la creació d’una borsa de 10.000 euros que es destinarà a ajuts per a alumnes matriculats l’any acadèmic 2022-23 a estudis de màster o doctorat oficial de la UIB. Aquests alumnes han de tenir acceptada una comunicació a un congrés per presentar els resultats derivats del TFM o la tesi doctoral abans del tancament de la present convocatòria. Aquest congrés s’ha de celebrar abans del 30 de setembre de 2023.

Bases

Bases de la convocatòria

Sol·licituds

Els sol·licitants han d'accedir a la pàgina de beques de Santander Universidades (https://app.becas-santander.com/es/program/becas-santander-ajuts-cep-eduib-santander-difusio-tfm-tesis-congressos-22-23), adjuntar-hi tota la documentació requerida i formalitzar la sol·licitud.

Termini

El termini per presentar sol·licituds comença el dia de la publicació de la convocatòria i acaba el 30 d'abril de 2023 a les 23.59 hores, hora peninsular espanyola (UTC+2).

Resolució

Aquesta convocatòria es publicarà a la pàgina web del Centre d'Estudis de Postgrau.

Les persones seleccionades rebran una notificació personal a l’adreça de correu electrònic que figuri a la sol·licitud.

Resolucio DEFINITIVA publicada el 01/06/2023

Correcció de la resolució definitiva (publicada el 28/07/2023)

Document d'acceptació dels ajuts

Publicació de la convocatòria