Ajuts a la mobilitat i internacionalització de l'alumnat de postgrau de la Universitat de les Illes Balears: dobles titulacions de màster i codireccions internacionals de doctorat

Ajuts UIB

Tercera resolució definitiva publicada (23/06/2023)

Presentació

La Universitat de les Illes Balears, a través del Centre d’Estudis de Postgrau (CEP), de l’Escola de Doctorat de la Universitat de les Illes Balears (EDUIB) i del Servei de Relacions Internacionals (SRI), convençuda de la importància de la mobilitat i la internacionalització en el progrés científic, la investigació, l’excel·lència formativa i la qualificació professional per al desenvolupament de la societat, ha aportat el finançament necessari per crear uns ajuts a la mobilitat d’alumnat de la Universitat de les Illes Balears (UIB) vinculat a dobles titulacions de màster i a dobles titulacions de doctorat i tesis doctorals en règim de cotutela internacional o altres casos similars.

L’ajut es destinarà a contribuir a les despeses següents: pagament de taxes, tutela acadèmica, despeses de viatge no cobertes per convenis, despeses d’allotjament i manutenció.

Bases de la convocatòria

Sol·licituds

La sol·licitud es farà telemàticament a l’enllaç: https://postgrau.uib.es/solicitud_de_beca.

Termini

La convocatòria romandrà oberta des del dia de la seva publicació fins al 19 de juny de 2023, sempre que hi hagi disponibilitat pressupostària, i n’hi haurà tres resolucions al llarg d’aquest període.

Resolució

Les sol·licituds seran avaluades per una comissió integrada pel vicerector de Gestió i Política de Postgrau i Formació Permanent, o la persona que delegui, els equips directius del CEP i de l’EDUIB, i un representant del SRI. Aquesta comissió es reunirà devers el 20 de desembre de 2022, el 19 de març de 2023 i el 20 de juny de 2023. A cada una d’aquestes reunions, avaluarà i resoldrà les sol·licituds que hagin arribat fins a quatre dies hàbils abans de la reunió de la comissió.

Les resolucions d’aquestes convocatòries es publicaran a les pàgines web del CEP i de l’EDUIB, i es comunicaran per correu electrònic als sol·licitants.

Primera resolució definitiva publicada (17/01/2023)

Segona resolució definitiva publicada (03/04/2023)

Tercera resolució definitiva publicada (23/06/2023)

Document d'acceptació

Bases de la convocatòria

Les sol·licituds es faran telemàticament a l’enllaç: <https://postgrau.uib.es/solicitud_de_beca>.

Publicació de la convocatòria
27/09/2022
Finalització del termini de presentació de sol·licituds
19/06/2023