Mobilitat EDUIB - Convocatòria de beques per a estudiants de doctorat de la UIB en una institució estrangera

UIB - Santander Universidades

Publicada la resolució dia 29/03/2019

L'Escola de Doctorat de les Illes Balears (EDUIB), amb el cofinançament del Santander Universitats & Universia ha resolt adjudicar 5 beques de mobilitat, amb un mínim de tres mesos d'estada, a raó d'una beca per cada branca de coneixement: Arts i Humanitats, Ciències, Ciències de la Salut, Ciències Socials i Jurídiques, Enginyeria i Arquitectura.

Aquestes "BEQUES MOBILITAT EDUIB-SANTANDER" s'emmarquen dins de la "Setmana de Postgrau de la UIB", com a Premi als millors estudiants de doctorat per a potenciar la mobilitat, la internacionalització, i facilitar així, l'obtenció de l'Esment Internacional en el títol de Doctor.

La convocatòria se mantindrà oberta des del dia de la seva publicació fins al 12 de març de 2019 inclòs.