Dipòsit de tesis doctorals
Dipòsit de tesi doctoral de: Ana Belén Castel Seguí del programa en Investigació Translacional en Salut Pública i Malalties d'Alta Prevalença
2023/09/13- Data:
- 13/09/2023 finalització: 23/09/2023
- Tipus:
- Dipòsit de tesi doctoral
- Exposa:
Doctorand: Ana Belén Castel Seguí
Títol tesi: Niveles de progesterona en fase lútea predictivos de gestación en pacientes con transferencia embrionaria
Directors: Dr. Octavi Córdoba Cardona i Dra. Ana Maria Monzo Miralles
Programa de doctorat en Investigació Translacional en Salut Pública i Malalties d'Alta Prevalença- Lloc:
Dipositada a l'Escola de Doctorat de la UIB (EDUIB)
Les persones interessades en realitzar la consulta hauran d'enviar un correu electrònic a l'adreça electrònica: tesisdoctorals.eduib@uib.es i contactarem amb elles per indicar-les el procediment de consulta.- Horari :
Fins al dia 23 de setembre de 2023
- Si apareix la llegenda "No hi ha esdeveniments per aquest dia" al calendari d'esdeveniments vol dir que no han dipositat cap tesi aquest dia, NO que no hi hagi tesis doctorals dipositades.
- Els dies que estan en negreta són dies en els quals es va dipositar qualque tesi doctoral.
Tornar a : Dipòsit Tesis Doctorals