Termini per lliurar documents
Efectes de no lliurar els documents
En cas d'haver-vos aplicat alguna condició d'exempció de preus pendent de documents i que no l'acrediteu en el termini establert, s’eliminarà d'ofici aquesta condició de la matrícula i es regularitzarà l'import perquè el feu efectiu.
Si en aquest termini no heu aportat els documents originals d'accés i admissió pendent, els que acreditin les condicions marcades a la matrícula o no heu acreditat la identitat, es podran suspendre els drets acadèmics i no podreu continuar els estudis fins que no hàgiu resolt aquesta situació. A més, si escau, s'anul·larà d'ofici la matrícula i no us tornaran les quantitats abonades.
Pensau que mentre no hàgiu lliurat la documentació original d'accés i admissió no podreu sol·licitar el certificat acadèmic ni el títol.
Documents que s'han de lliurar
Documentació d'exempcions i bonificacions de matrícula
En funció de les condicions indicades a la matrícula, n'haureu de lliurar documentació acreditativa als serveis administratius de l'edifici Antoni Maria Alcover i Sureda. Recordau que, per anar-hi, heu de sol·licitar cita prèvia.
Consultau quines exempcions i bonificacions hi ha i la documentació que heu de presentar en cada cas.
Documentació en cas de pagament domiciliat
Si heu marcat el pagament domiciliat, heu de lliurar l'autorització SEPA, emplenada i signada pel titular del compte, a la consergeria de l’edifici Antoni Maria Alcover i Sureda. No cal cita prèvia.
Si teniu l'autorització SEPA signada electrònicament pel titular del compte, la podeu enviar a <doctorat@uib.cat>.
Documents originals de la documentació d'accés i admissió
- L'estudiant amb titulació d'accés de la UIB no ha de presentar el títol i el certificat acadèmic, atès que la UIB ja disposa d'aquesta documentació. Només ha de presentar l'original i una fotocòpia de la documentació específica d'admissió.
- L'estudiant amb titulació d'accés que no sigui de la UIB ha de presentar l'original i una fotocòpia de tota la documentació d'accés i específica d'admissió.
- L'estudiant amb titulació d'accés estrangera no homologada ha de seguir les instruccions següents.
Podeu lliurar aquesta documentació original o compulsada*:
- Presencialment, als serveis administratius de l'Escola de Doctorat, amb cita.
- Per registre electrònic, a una oficina d'assistència en matèria de registres (OAMR) de la vostra localitat, comunitat autònoma, ambaixada o consolat perquè ens facin arribar les còpies electròniques autèntiques. Podeu consultar les oficines disponibles a la vostra localitat o comunitat autònoma a l'enllaç següent: https://administracion.gob.es/pag_Home/atencionCiudadana/encuentraTuOficina/OficinasRegistro.html
- Per correu postal certificat a:
Universitat de les Illes Balears
Escola de Doctorat
Serveis administratius
Edifici Antoni Maria Alcover i Sureda
Carretera de Valldemossa, km 7.5
07122 Palma
Consultau els requisits per a la compulsa de documents estrangers.
Acreditació de la identitat
Per accedir a diverses aplicacions de la UIB (Acadèmic, Aula digital, UIBdigital, correu electrònic…) i per fer diversos tràmits a la seu electrònica, s'utilitzen les credencials corporatives, que s'obtenen en el registre en línia.
Per això, és necessari que hàgiu acreditat la vostra identitat abans del 30 de gener de 2026. Fins a aquesta data, els estudiants que no ho hagin fet tindran accés provisional als serveis telemàtics de la UIB. A partir d'aquesta data, deixaran de tenir-hi accés fins que no hagin validat la seva identitat.
A la fitxa del procediment d'acreditació de la identitat d'usuaris de serveis informàtics trobareu les modalitats disponibles per acreditar la vostra identitat.
Certificat de delictes de naturalesa sexual
Si us heu matriculat en un programa de doctorat que requereixi un certificat de delictes de naturalesa sexual i a la matrícula no heu autoritzat que la UIB faci la consulta al Ministeri de Justícia, heu de lliurar aquest certificat.
Fotografia recent
És important que incorporeu una fotografia vostra recent a la base de dades de la UIB. La incorporació d'aquesta foto es fa amb l'activació de la targeta universitària virtual.
Només es permet un canvi de fotografia per any acadèmic i és possible fer-lo per UIBdigital > Preferències > Dades personals > Identificatives. Per a qualsevol dubte, contactau amb els serveis administratius.
D'altra banda, també és convenient que, al vostre perfil de l'Aula digital, incorporeu una fotografia vostra recent.
Carta de tesi o compromís documental
La carta de tesi és el document amb el compromís que adquireix el doctorand en relació amb el codi de bones pràctiques i en què s'estableixen les funcions de supervisió dels doctorands.
En aquest document, es fixen les funcions, els drets i obligacions del doctorand, del tutor i del/s director/s de tesi. S'hi especifiquen el procediment de resolució de conflictes, els aspectes relatius als drets de propietat intel·lectual o industrial que es puguin generar amb la recerca realitzada durant l'elaboració de la tesi doctoral, el compromís de confidencialitat i el codi de bones pràctiques, entre d'altres.
El tràmit es fa mitjançant la Plataforma de Postgrau.
Més informació sobre aquest tràmit.
Documents per a l'alta a l'aplicació de gestió de currículums (SIRA)
Amb la matrícula d'inici, es gestiona l'alta a l'aplicació de gestió de currículums (SIRA), per la qual cosa heu de presentar els annexos següents degudament emplenats i signats:
Tesis Doctoral
Poden consultar les tesis dipositades a l'apartat Dipòsit de tesis doctorals