Doctorat en Turisme

Any acadèmic 2021-22

Dades i indicadors

A continuació, us presentam les dades, els indicadors principals i els resultats de satisfacció de la titulació. Aquesta informació és analitzada periòdicament pels responsables del centre i del títol i les seves comissions de qualitat, els quals fan el seguiment de l’evolució per garantir-ne la millora contínua.

2013-14 2014-15 2015-16 2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Alumnat d'inici 4 14 29 10 5 11 10
Alumnat matriculat 4 18 45 45 42 44 42
Tesis llegides 0 0 0 0 0 3 4

Dades actualitzades a 29 de juny de 2021.

Satisfacció dels grups d'interès

 

Dades i descripció

2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Satisfacció alumnat 3,50 3,56 3,41 3,40
Satisfacció PDI - 3,25 3,00 3,58
Satisfacció PAS - 2,90 - 3,00

Fonts:

  • Enquesta de satisfacció dels alumnes amb el seu pla d’estudis.
  • Enquesta de satisfacció i detecció de necessitats del PDI
  • Enquesta biennal de satisfacció i detecció de necessitats del PAS que ha donat suport als estudis de grau i postgrau.

Ítems valorats en una escala d’1 a 4 en la qual l’1 implica «gens satisfet» i el 4 «molt satisfet».

Tesis llegides

Enllaç al repositori institucional (DSPACE).

Any Tesis llegides
2022
  • El desarrollo local y su interdependencia entre los medios rural y urbano
  • INNOVACIÓN Y VALOR DEL TURISMO GASTRONÓMICO EN PUERTO RICO: EL DESARROLLO DE LA AGRICULTURA CULINARIA
  • La transformación de un municipio rural debido a los impactos del turismo: El caso de Andratx
  • Tea Tourism Development in China Entering Experience Economy Era under the Strategic Background of Rural Revitalization: a case study of West Lake Longjing tea area and Damushan tea garden area in Zhejiang Province
2021
  • Análisis y antecedentes de la turismofobia. El caso de la ciudad de Palma
  • Dinámicas espaciales y turismo en el centro histórico de Santa Ana de los Ríos de Cuenca a partir de la declaratoria como Patrimonio Cultural de la Humanidad
  • El papel de la innovación en el rejuvenecimiento de un destino turístico maduro de Sol y Playa
  • IMPACTO DE LAS RELACIONES DE COORDINACIÓN ENTRE LAS ÁREAS DE REVENUE MANAGEMENT Y MARKETING EN LA COMPETITIVIDAD DE LAS EMPRESAS DE ALOJAMIENTO TURÍSTICO EN ESPAÑA
  • Museus i turisme cultural a les Illes Balears
2020
  • "Turismo y Enología: Análisis de las potencialidades para las Islas Baleares"
  • EL CONCEPTO DE GAMIFICACIÓN APLICADO A LA EXPERIENCIA DEL CLIENTE EN EL TURISMO DE EVENTOS
  • LA MINA DE ORO Y LA CIUDAD COMO EXTENSIÓN: UN TURISMO NO CONVENCIONAL QUE CAMBIARA LOS PARADIGMAS EXISTENTES EN LA ACTIVIDAD TURISTICA
  • Los ejercicios de territorialidad presentes en un barrio popular de Medellín a partir de la incorporación de la dinámica turística
  • Turismo espiritual: ¿una moda pasajera o una práctica permanente en el viajero de hoy?
2019
  • ANALYSE DE L’ÉVOLUTION DU TOURISME EN CHINE PAR L’APPROCHE DE L’APPLICATION DU POST-FORDISME: LE CAS DU MOGANSHAN
  • Revenue management techniques in the resort hotel sector: segmentation, demand function estimation and optimal pricing
  • SEGURIDAD Y POLÍTICA PÚBLICA EN DESTINOS TURÍSTICOS MADUROS: EL CASO DEL TURISMO SÉNIOR EN LA PLAYA DE PALMA (MALLORCA) (2016-2017)
  • Tourism and Water resources: Interrelationships and Consequences. The case of Kazakhstan.

Qui vetlla per la qualitat del títol?

Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)

Responsable de Qualitat
Seguí Llinás, Miguel
Secretària
Gómara Prats, Yolanda
Personal Docent i Investigador
  • Roman Quetglas, Rosa Júlia
  • Mulet Forteza, Carlos
  • Robledo Camacho, Marco Antonio
  • Payeras Llodrá, Margalida
Personal d'Administració i Serveis
Gómara Prats, Yolanda
Alumne
Quetglas Morey, Miguel

Compromís de qualitat

Declaració amb la qual el/la responsable de qualitat del màster expressa el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de les seves actuacions.

Rendició de comptes i transparència

Accés al Registre d'Universitats, Centres i Títols (RUCT)