Doctorat en Investigació Translacional en Salut Pública i Malalties d'Alta Prevalença

Any acadèmic 2017-18

Qui vetlla directament per la qualitat del títol?

Comissió de Garantia de Qualitat (CGQ)

Responsable de Qualitat
  • Grases Freixedas, Feliciano
Secretària
  • Andrés Benito, María del Pilar
Personal Docent i Investigador
  • Alemany Alonso, Regina
  • Oliver Oliver, Jordi
Personal d'Administració i Serveis
  • Hernández Guerra, M. Consolación
Alumne
  • Hernández López, Reyniel

La CGQ recull total la informació rellevant del títol (informes d’enquestes, dades, estadístiques, queixes, suggeriments, etc.) i les analitzen. Pots consultar la normativa i les funcions dels CGQs.

Rendició de comptes i transparència

Procés Document Data/Curs
Seguiment Informe anual de seguiment i avaluació intern (2016-17) 23/03/2018
Verificació Memòria del títol oficial 07/09/2016

Tesis llegides

Any Tesis llegides
2019
  • Establishing a safe harbor site for the introduction of genetic information in the human cells by the recombination system attP/attB
  • Derivación biliopancreática en el tratamiento quirúrgico de la obesidad mórbida. Consecuencias metabólicas a largo plazo.
  • Acidosis tubular renal distal y su relación con las litiasis de fosfato cálcico.
  • Estudio sobre la visión endoscópica de la papila renal en pacientes con litiasis renal
2018
  • Resección hepática con intención curativa de pacientes con carcinoma hepatocelular. Valoración de los factores pronósticos de recidiva y supervivencia.
  • La contracepció hormonal d'urgència (CHU) des d'un punt de vista de la salut pública
  • Alteraciones del perfil glicémico en pacientes pediátricos con Síndrome de Apneas obstructivas del sueño
  • El Hospital de San Juan de Dios, Palma de Mallorca. Una institución sanitaria imprescindible.
  • Biomarcadores y apnea obstructiva del sueño. Implicaciones en el síndrome coronario agudo
  • Deformación miocárdica y torsión ventricular en enfermos y portadores de miocardiopatía hipertrófica
  • Exposición a disruptores endocrinos y otros factores paternos en la etiología del hipospadias y la criptorquidia
2017