Doctorat en Tecnologia Educativa
Doctorat en Tecnologia Educativa
Any acadèmic 2019-20
Línies de recerca
No hi ha informació relacionada amb aquest apartat
Competències generals i específiques
Competències bàsiques
- CB11 - Comprensió sistemàtica d'un camp d'estudi i mestratge de les habilitats i mètodes de recerca relacionats amb aquest camp.
- CB12 - Capacitat per concebre, dissenyar o crear, implementar i adoptar un procés substancial d'investigació o creació.
- CB13 - Capacitat per contribuir a l'expansió de les fronteres del coneixement a través de la recerca original.
- CB14 - Capacitat per a realitzar una anàlisi crítica i d'avaluació i síntesi d'idees noves i complexes.
- CB15 - Capacitat per comunicar-se amb la comunitat acadèmica i científica i amb la societat en general sobre els seus àmbits de coneixement en els modes i llengües que s'utilitzen habitualment en la seva comunitat científica internacional.
- CB16 - Capacidad de fomentar, en contextos académicos y profesionales, el avance científico, tecnológico, social, artístico o cultural dentro de una sociedad basada en el conocimiento.
Habilitats i capacitats personals
- CA01 - Actuar en contextos on hi ha poca informació específica.
- CA02 - Trobar les preguntes clau que han de ser contestades per resoldre un problema complex.
- CA03 - Dissenyar, crear, desenvolupar i emprendre projectes nous i innovadors en el seu àmbit de coneixement.
- CA04 - Treballar en equip i de forma autònoma en un context internacional o multidisciplinari.
- CA05 - Integrar coneixements, tractar amb complexitat i emetre judicis amb informació limitada.
- CA06 - Crítica i defensa intel·lectual de solucions.
Altres competències
- OC01 - Analitzar les TIC com a instruments per al disseny i desenvolupament d'accions formatives i d'entorns de formació en els diferents àmbits formal, no formal i informal.
- OC02 - Dissenyar i desenvolupar materials formatius multimèdia i entorns tecnològics de formació.
- OC03 - Aplicar, en processos de recerca educativa, procediments i eines específics per a la creació, representació, distribució i transferència de coneixement.
Informació de suport i orientació
La comissió acadèmica del programa de doctorat assignarà un tutor per al sol·licitant (un cop sigui admès). El tutor serà un doctor amb experiència investigadora acreditada i que participa en el programa de doctorat. Dins dels sis mesos a partir de la primera inscripció, la comissió acadèmica del doctorat assignarà a cada estudiant un director de tesi, que pot o no ser el mateix que el tutor.
La direcció i el seguiment de les activitats formatives del doctorand i de la seva tesi doctoral s'ajustarà als procediments per a doctorats de la UIB (RD99/2011):
- al Codi de Bones Pràctiques
(http://edoctorat.uib.cat/digitalAssets/271/271554_Codi_bones_practiques_ca.pdf) - i als principis que emanen de la Carta de Tesi de la Universitat de les Illes Balears
- (http://edoctorat.uib.cat/digitalAssets/271/271563_Carta_tesi_ca.pdf) .
- (Versió resumida per lliurar degudament emplenada i signada: http://edoctorat.uib.cat/digitalAssets/286/286052_Carta_de_tesi_per_signar.pdf)