Doctorat en Turisme

Any acadèmic 2025-26

Dades i indicadors

A continuació, us presentam les dades, indicadors i principals resultats de satisfacció del programa de doctorat. Aquesta informació és analitzada periòdicament pels responsables del centre i del títol i les seves comissions de qualitat, els quals fan el seguiment de l’evolució per garantir-ne la millora contínua.

 

Satisfacció dels grups d'interès

Índex de satisfacció

 
2019-20 2020-21 2021-22 2022-23 2023-24
Satisfacció alumnat 3,40 3,60 3,61 3,40 3,35
Satisfacció PDI 3,58 3,05 3,07 3,00 3,48
Satisfacció PAS 3,00 - - - 3,00

Descripció

Els nivells de satisfacció de l’alumnat, el PDI i el PAS estan valorats en una escala d’1 a 4, en la qual l’1 implica «gens satisfet» i el 4 «molt satisfet», i s’han obtingut de les enquestes següents:

  • Enquesta de satisfacció dels alumnes amb el seu pla d’estudis (periodicitat anual).
  • Enquesta de satisfacció i detecció de necessitats del PDI (periodicitat anual).
  • Enquesta de satisfacció i detecció de necessitats del PAS que ha donat suport als estudis de grau i postgrau (periodicitat biennal).

 

Percentatges de participació a les enquestes

 
2019-20 2020-21 2021-22 2022-23 2023-24
Participació alumnat 24 % 34 % 42 % 50 % 22 %
Participació PDI 48 % 66 % 48 % 42 % 36 %
Participació PAS 50 % - - - 47 %

Descripció

Només s’han considerat vàlides les dades que compleixen un doble criteri de representativitat: per una banda, assolir 4 enquestes contestades i, per l'altra, que el nombre d'enquestes contestades sigui igual o superior al 15% de la població

Tesis llegides

Enllaç al repositori institucional (DSPACE).

Any Tesis llegides
2025
  • Análisis del Patrimonio Arqueológico de Mallorca como recurso turístico: Bases para su gestión.
  • Cultural Heritage as an effective tool for countries to strive for soft power. Case study: Sultanate of Oman
2024
  • Corporate Social Responsibility in Islamic Hotels
  • Fuzzy techniques for hotel management
  • Social entrepreneurship as enactment of social innovation in tourism and hospitality: an analysis of its implementation and functioning
  • Tourism, climate change and extreme weather events: Some current evidence
  • ‘Efectos de la co-creación de valor con los clientes en hoteles vacacionales’
2023
  • Alquiler vacacional: estado actual de la Investigación y análisis de sus impactos en las Islas Baleares.
  • Análisis socio-espacial del turismo en la ciudad de Ambato, Provincia de Tungurahua (Ecuador)
  • Creativity, gastronomy and tourism: how to develop a creative approach to gastronomy tourism?
  • Estructuración de productos turísticos comunitarios a partir del tejido social. Aplicación al subpueblo indígena Pilahuín (Tungurahua. Ecuador)
  • PERCEPCIÓN DE LOS RESIDENTES FRENTE A LA NUEVA CIUDAD TURÍSTICA: CASO GIRONA-ESPAÑA.
  • The impact of the pandemic on the expansion of the hotel chains from Mallorca: Before and during Covid-19 (2019 – 2021)
  • Transformational travel: An Investigation of Conditions, Outcomes, and Traveller behaviour
2022
  • El desarrollo local y su interdependencia entre los medios rural y urbano
  • INNOVACIÓN Y VALOR DEL TURISMO GASTRONÓMICO EN PUERTO RICO: EL DESARROLLO DE LA AGRICULTURA CULINARIA
  • La transformación de un municipio rural debido a los impactos del turismo: El caso de Andratx
  • Tea Tourism Development in China Entering Experience Economy Era under the Strategic Background of Rural Revitalization: a case study of West Lake Longjing tea area and Damushan tea garden area in Zhejiang Province
  • Turismo Activo y Desarrollo Sostenible. Efectos de las actividades de turismo activo sobre la sostenibilidad y buenas prácticas para empresas y destinos. El caso de Mallorca
2021
  • Análisis y antecedentes de la turismofobia. El caso de la ciudad de Palma
  • Dinámicas espaciales y turismo en el centro histórico de Santa Ana de los Ríos de Cuenca a partir de la declaratoria como Patrimonio Cultural de la Humanidad
  • El papel de la innovación en el rejuvenecimiento de un destino turístico maduro de Sol y Playa
  • IMPACTO DE LAS RELACIONES DE COORDINACIÓN ENTRE LAS ÁREAS DE REVENUE MANAGEMENT Y MARKETING EN LA COMPETITIVIDAD DE LAS EMPRESAS DE ALOJAMIENTO TURÍSTICO EN ESPAÑA
  • Museus i turisme cultural a les Illes Balears
2020
  • "Turismo y Enología: Análisis de las potencialidades para las Islas Baleares"
  • EL CONCEPTO DE GAMIFICACIÓN APLICADO A LA EXPERIENCIA DEL CLIENTE EN EL TURISMO DE EVENTOS
  • LA MINA DE ORO Y LA CIUDAD COMO EXTENSIÓN: UN TURISMO NO CONVENCIONAL QUE CAMBIARA LOS PARADIGMAS EXISTENTES EN LA ACTIVIDAD TURISTICA
  • Los ejercicios de territorialidad presentes en un barrio popular de Medellín a partir de la incorporación de la dinámica turística
  • Turismo espiritual: ¿una moda pasajera o una práctica permanente en el viajero de hoy?
2019
  • ANALYSE DE L’ÉVOLUTION DU TOURISME EN CHINE PAR L’APPROCHE DE L’APPLICATION DU POST-FORDISME: LE CAS DU MOGANSHAN
  • Revenue management techniques in the resort hotel sector: segmentation, demand function estimation and optimal pricing
  • SEGURIDAD Y POLÍTICA PÚBLICA EN DESTINOS TURÍSTICOS MADUROS: EL CASO DEL TURISMO SÉNIOR EN LA PLAYA DE PALMA (MALLORCA) (2016-2017)
  • Tourism and Water resources: Interrelationships and Consequences. The case of Kazakhstan.